טיפולי אפילציה ללא כאבים

מעוניינות בהטבות ומבצעים לפני כולם? הצטרפו למועדון הלקוחות שלנו

האם באמת קיימים טיפולי אפילציה ללא כאבים?

טיפולי אפילציה הם מהטיפולים הטרנדים ביותר בעולם הטיפוח והסרת השיער. אמנם מדובר בטיפולים הנועדו לאזורים קטנים יחסית בגוף, כמו אזור הפנים, אך היעילות הרבה שלהם הפכה אותם לפופולריים בקרב נשים שמאסו במריטת שיער פנים ומעוניינות בעור חלק לצמיתות. הבעיה העיקרית של טיפולי אפילציה הוא המוניטין שלהם כטיפולים כואבים יחסית לטיפולים אחרים בתחום הסרת השיער וטיפולים אסתטיים בכלל. לכן נשים רבות שואלות את עצמן האם קיים טיפול אפילציה ללא כאבים. אם גם את מתחבטת בשאלה הזו, מיד תקבלי כמה תשובות העשויות להפתיע אותך.

מהי אפילציה ומהיכן נובע הכאב?

אפילציה הינה טיפול בחום ובמהלכו מחממים באמצעות מחט חשמלית את שורש השערה מה שגורם לה “לנבול”. לאורך כל שנות השימוש במכשירי האפילציה הטכנולוגיה לא השתנתה, מדובר בעצם בפולס חום קצר וקטלני ששולחת המחט לזקיק השערה ולכלי הדם שמזינים אותה ופשוט הורגת אותה. מעבר הפולס החשמלי דרך השערה לכיוון הזקיק הוא בעצם הכאב שאנחנו מרגישות במהלך הטיפול.

כפי שאמרנו, הטכנולוגיה לא השתנתה לאורך השנים אך מה שמשתנה בין הדורות של מכשירי האפילציה זו המהירות של הפולס החשמלי. ככל שהמכונה מייצרת פולס מהיר יותר ככה הוא מגיע יותר מהר לזקיק השערה והטיפול פחות כואב.

ניתן לאלחש את האזור כדי לבצע טיפול אפילציה ללא כאבים

התשובה לשאלה האם קיים טיפול אפילציה ללא כאבים היא לא חד משמעית, משום ש “כאב” הוא מושג יחסי, המשתנה ממטופלת למטופלת. יש נשים רגישות שעבורן כל חוסר נוחות קל נכנס תחת הקטגוריה של כאב. אין להקל בכך ראש ואם אותן נשים מעוניינות לעבור טיפול אפילציה ללא כאבים, ניתן להשתמש במשחות מאלחשות על-מנת לטשטש את הכאב. לעומתן, יש נשים עם סף כאב גבוה והן יטענו כי טיפול אפילציה כלל לא כואב, או לא כואב יותר מכל טיפול אחר בציוד להסרת שיער. חשוב לזכור, כי הכאב במהלך אפילציה נובע בעיקר מחימום וחשמול האזור המטופל ופחות מהחדירה של המחט לאותו אזור. לכן יש נשים שעבורן מדובר בחוסר נוחות בלבד.

כמובן שסוג המכונה גם הוא משפיע על רמת הכאב וככל שהמכונה חדישה ומתקדמת יותר, ככה הפולס החשמלי מהיר יותר ופחות מורגש.

כאבים אחרי טיפול הסרת שיער – זה כבר לא צחוק

אם את הכאבים במהלך טיפול אפילציה ניתן לצמצם באמצעות אלחוש ושימוש במכשיר מתקדם בעל פולסים מהירים, עם הכאבים שאחרי טיפול המבוצע על ידי אפילטור/ית חובב/ת קשה יותר להתמודד. ולכן הקפידו לבצע טיפולים במכונים מוסמכים העובדים עם מכשירים בעלי תו תקן ודרשו להקפיד על הכללים הבאים:

  • בקשו לראות כי המטפל/ת פותח/ת מחט חדשה וסטרילית
  • שימו לב כי מותאמת לכם מחט נכונה מבחינת סוג ועובי המחט
  • אם רמת החום המוזרמת במחט גבוהה עבורכם דרשו לעצור את הטיפול ולהוריד טמפרטורה.
  • הקפידו על פרק זמן סביר בין טיפול לטיפול, כזה שייתן למקום זמן להתאושש.
  • שימו לב שהמטפל/ת מקפיד/ה על רמת היגיינה נאותה.
  • קבלו הוראות טיפול מדויקות בבית להחלמה מהירה ודאגו כי המטפל/ת זמין לכם לכל בעיה שמתעוררת.

איפה ניתן לעשות טיפול אפילציה ללא כאבים?

אם את מעוניינת לבצע טיפול אפילציה ללא כאבים ואפילו אם את כלל לא חוששת, תמיד חשוב לפנות רק למכון מקצועי ואמין המתמחה בטיפולי אפילציה ללא כאבים, משתמש בציוד חדשני בעל תקן ומקפיד על הוראות הבטיחות,  רק כך תוכלי ליהנות מטיפול שיסייע לעור שלך להיות חלק ונטול שערות.

אלקטרו קנול – יבוא ושיווק מכשירי אפילציה וציוד להסרת שיער מהמתקדמים בעולם

אלקטרו קנול היא החברה הוותיקה והגדולה ביותר בארץ לייצור ולשיווק של ציוד לשוק הקוסמטיקה, רפואה אסתטית ומכוני ספא. החברה הוקמה בשנת 1939, החלה את דרכה במכירת ריהוט וציוד  לתחום הקוסמטיקה ובמהלך השנים הפכה למרכז ידע בתחום מכשירי טיפול לגוף ולפנים. החברה מפתחת, מייבאת ומשווקת מכשירים להסרת שיער, טיפולי פנים וגוף ומכשירי אנטי אייג’ינג.

מדובר בציוד חדשני ומקצועי המבוסס על הטכנולוגיות הרפואיות המתקדמות בעולם, המגובות במחקרים קליניים, שהותאמו לשוק הקוסמטיקה והוטמעו על ידינו במכשירים המותאמים לשימוש בקליניקות קטנות ובעולמות הביוטי. המכשירים הינם בעלי תו תקן של מכון התקנים המבטיח שימוש בטוח ותוצאות מהירות.

 

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    דילוג לתוכן