מכשור אפילציה להסרת שיער

במסגרת השיטות הקיימות, איש המקצוע מחדיר מוליך חשמלי (מחט) לשורש השיער בזווית הנכונה (כדי לא לפצוע את העור) ובעומק הנכון (כדי להשמיד את זקיק השערה) על מנת שגלי הרדיו יחממו את זקיק השיער וישמידו את אספקת הדם של הזקיק.

כתוצאה מהליך זה המכונה תרמוליזה השערה תצא בקלות ולא תגדל שערה אחרת במקומה. (ישנם גורמים נוספים כגון הורמונים ושלב גדילת השיער אשר משפיעים על התוצאה אך זה אינו המקום לדיון בהם).

שיטות אפילציה להסרת שיער קיימת כבר עשרות שנים ובעלת שיעורי הצלחה מעולים!

הליך התרמוליזה הינו ההליך היחיד אשר ידוע להסרת שיער לצמיתות (מכשירי הסרת השיער באור קיבלו הגדרה של הקטנת כמות השיער).

הליך האלקטרוליזה למעשה הקדים את תהליך התרמוליזה בהסרת השיער ולמעשה הסרות השיער הראשונות התבצעו בעזרתו.

בתהליך זה זקיק השיער מקבל זרם ישר באמצעים שונים ע”י שימוש באנודה וקתודה והזרם החשמלי גורם ליצירת נתרן הידרוקסידי (כן כן סודה קאוסטית!!!) אשר נחשב לבסיס חזק מאוד והוא משמיד את זקיק השיער.

במכשירי האפילציה הפציינט אשר עליו מבוצעת האפילציה מחזיק בדרך כלל ידית אחיזה אשר מוליכה חשמל (אנודה) והמחט עצמה משמשת כקתודה אשר מבצעת את התהליך האלקטרוכימי. (בלנד)

הליך הבלנד הינו מינוח אשר משלב את תהליך התרמוליזה עם תהליך האלקטרוליזה.

התהליך קיבל פטנט ב1948 ע”י מהנדס חשמל אמריקאי בשם ארתור הינקל אשר השכיל לשלב בין השיטות אשר היו מקובלות עד אז בנפרד.

תהליך הסרת השיער בטכנולוגיות המתוארות הינו ארוך (כל שערה מקבלת טיפול בנפרד), ואף כואב.

במהלך השנים האחרונות השתכללו מכשירי אפילציה להסרת שיער במספר מאפיינים חשמליים

שיטת הFLASH מתארת אנרגיה גבוהה אשר מוחדרת לזקיק השיער אך לזמן קצר מאוד, בשיטה זו עוצמת המכשיר מכוונת לאנרגיה גבוהה והטיימר מכוון לעשיריות שנייה בודדות – טכניקה זו קיימת מספר בודד של עשורים והיא נחשבת למוצלחת מאוד.

שיכלול נוסף של שיטת הFLASH הינו עבודה בפרצי אנרגיה רצופים.

לדוגמא: כל לחיצה על המפסק תגרום ל2 פרצי אנרגיה רצופים כאשר כל אחד מהם לבד פחות כואב אך צירוף של שניהם בסמיכות גורם להשמדה של זקיק השיער.

מכשיר אפילציה להסרת שיער
קנולאפיל סנסור בלנד אוויר

ישנם מכשירים אשר בנוסף לתרמוליזה ולאלקטרוליזה המבוצעת בו זמנית בהם (בלנד) נותנים משב רוח בזמן ואחרי ביצוע הפרוצדורה שמטרתו לקרר את האזור ולצמצם למינימום את הכאב הנלווה לתהליך.

מכשירים המשלבים קירור אוויר לזקיק השיער נחשבים לפחות כואבים (ובצדק) אך גם בהם תוצאות הטיפול תלויות במקצועיות המטפל.

מכשירים אלו בדרך כלל עובדים בצורה אוטומטית מלאה (ללא צורך בלחצן אלא זיהוי אוטומטי של המכשיר במיקום והפעלתו ע”י מאפיינים אשר כוונו מראש).

גם היום מאות שנים מאז המצאת השיטות וכניסתן של טכנולוגיות מבוססות אור להסרת שיער, אפילציה בתרמוליזה ואלקטרוליזה נחשבת למקצועית ביותר והיעילה ביותר בהשמדת זקיק השיער.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    דילוג לתוכן