עם יד על הלב ובכל הכנות…. כמה זמן וכסף אתם משקיעים בטיפוח והצערת עור הפנים שלכם? כמה פעמים בשבוע אתם עסוקים במריחה קבועה של קרמים ופורמולות סודיות, לינת לילה עם ירקות אורגניים סביב העיניים ועוד כהנה וכהנה שיטות המראות כי גם אתם רוצים להישאר צעירים ? כנראה שגם אתם הפכתם לחלק מטרנד האנטיאייג’ינג.

אנטי אייגי’נג הוא תחום ברפואה העוסק בחקר האטת תהליכי ההזדקנות. העיסוק באנטי אייגי’נג נולד בעקבות פיצוח הגנום האנושי מה שאפשר להגיע למסקנה כי באמצעים מסוימים ניתן לסייע בהאטה של תהליכי ההזדקנות.

טיפולי אנטי אייג’ינג בקוסמטיקה

כמובן שתחום האנטי אייג’ינג גלש במהרה לעולמות הטיפוח והיופי ונשים וגברים בכל רחבי העולם מחפשים תהליכים להצערת עור הפנים באמצעים שאינם ניתוחיים ואינם דורשים התערבות כירורגית.

מבחר הקרמים והפורמולות הקיימות היום בשוק הוא אינסופי ובישראל אין תקן למוצר אנטיאייג’ינג כך שרובם ככולם מתפקדים כקרמים קונבנציונליים עם הבטחות שיווקיות מרחיקות לכת.

פיתוחם וייצורם של מגוון מכשירי אנטי אייג’ינג המבוססים על טכנולוגיה מתקדמת, איפשר ומאפשר מתן טיפולים תקופתיים לא פולשניים, ללא כאבים וכמובן עם הוכחות קליניות כחלופה להזרקות למשל.

סוגי מכשור לטיפולי אנטי אייג’ינג

טיפול בגלי קול ממוקדים

מכשיר אנטי אייג'ינג V-MAX
מכשיר אנטי אייג’ינג V-MAX
מכשור אנטי אייג'ינג VRETTY
מכשור אנטי אייג’ינג VRETTY

בטכנולוגי של טיפול בגלי קול ממוקדים (HIFU), מועברת אנרגיה רבה לעומק הרקמה בנקודת המוקד. גלי הקול באנרגיה נמוכה הפוגעים בנקודה אליה כוונו, מעלים את הטמפרטורה באזור המסוים ומהדקים את שכבת השומן הנמצאת בו. מקביל לאפקט ההידוק מתחיל תהליך של הרמה ומיצוק באזור.

מכשירי ההייפו דור 2 הייחודיים של אלקטרוקנול עובדים בשיטת גלי קול ממוקדים באנרגיה נמוכה ע”ב הטכנולוגיה המתקדמת ביותר הקיימת כיום בעולם ובאמצעים לא פולשניים.

המכשור מאפשר למטופלים למצק ולהדק את עור הצוואר והפנים באמצעות מכשיר ה-VRETTY ולחטב את הגוף באמצעות מכשיר ה- V-MAX.

אלקטרו קנול מייבאים כיום את הדור השני של מכשיר האייפו, חזק יותר, יעיל יותר ומשתלם הרבה יותר.

טיפולים משולבי גלי רדיו, ואקום ואור ביו דינמי

מכשור מתקדם לטיפולי פנים
מכשור מתקדם לטיפולי פנים

מכשיר הרפאל מבית אלקטרוקנול מאפשר מיצוק עור הפנים והגוף באמצעות שילוב של 3 פרמטרים טיפוליים חזקים.

מכשירי פילינג קריסטל ויהלום

פילינג יהלום
פילינג יהלום

מכשירים מקצועיים המומלצים לטיפול בקמטים קלים ועמוקים באמצעות הסרת וליטוש של שכבת העור העליונה. מכשירים אלו מטפלים בשכבת הפיגמנטציה של העור, כתמי זיקנה, נמשים, צלקות ואקנה.

קיימים כיום מכשירים המבוססים על טכנולוגיית פילינג חדשנית, המאפשרת טיפול ללא צורך בכימיקלים, אלא, ליטוש שכבת העור העליונה ע”י שימוש בשבבי יהלום טבעי ושאיבת תאי העור המתים בצורה מבוקרת.

היתרון בשימוש במכשירים אלה הוא קבלת אפקט זהה, אך ללא מעורבות של חומרים כימיים ותופעות לוואי לא רצויות.

מכשור אנטי אייג’ינג זה אלקטרו קנול

אלקטרו קנול הוא היבואן הותיק בישראל לציוד ומכשור לקוסמטיקאיות.

באולם התצוגה שלנו ביגאל אלון בתל אביב, תוכלו להתרשם ולהתנסות במגוון רחב של מכשירים מקצועיים לטיפולי אנטי אייג’ינג, לקבל הדגמות והדרכות בכל מה שקשור להצערת עור הפנים ומיצוק הגוף.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    דילוג לתוכן