מכשירי אנטי אייג’ינג

מכשירי אנטי אייג’ינג

מכשיר השבוע

מכשיר VMAX מבית אלקטרונול לטיפולי פנים וגוף, המבוסס על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם עבור קוסמטיקאיות, מכוני יופי, מכוני ספא ועוד.

טכנולוגיה מתקדמת מבית אלקטרו קנול לטיפולי אנטי אייג'ינג

חברת אלקטרו קנול, מפתחת, מייבאת ומשווקת מכשירי אנטי אייג’ינג מקצועיים, מבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לטיפולי פנים וגוף עבור קוסמטיקאיות, מכוני יופי, מכוני ספא ועוד.

מכשירי האנטי אייג’ינג החדשניים, מבוססים על טכנולוגיות רפואיות מתקדמות, מוכחות ולא פולשניות. כאשר יתרונם הוא גודלם הקטן המותאם לעבודה בקליניקות ומכונים, המכשירים הינם בעלי תו תקן של מכון התקנים המבטיח שימוש בטוח, טכנולוגיות המכשירים מבוססות מחקרים קליניים.

אלקטרו קנול מספקת אחריות מלאה עם תמיכה, כולל הדרכות והדגמות באולם התצוגה ואצל הלקוחות.

 

מכשירי אנטי אייג’ינג מבוססי טכנולוגיית HIFU דור 2

מכשירי אנטי אייג’ינג אלה, הינם דור שני לטכנולוגיית ה-HIFU ללא מחסניות, מכשירים מתקדמים ומהפכניים למיצוק, הידוק והרמת עור רפוי בפנים, בצוואר ובגוף, באמצעים לא פולשניים.

למכשירים ממשק הפעלה ידידותי, הכולל שליטה על כל הפרמטרים של הטיפול, עם אפשרויות עבודה בפולסים או בעבודה רציפה, כולל קירור מים מתקדם המאפשר רצף טיפולי.למכשירים אישור תקינה מלא ממכון התקנים הישראלי !

המכשירים עובדים בשיטת גלי קול ממוקדים, בטמפרטורה של 65 מעלות צלסיוס, המגיעים לשכבת ה-SMAS בפנים (3.5-4.5), ומכווצים את שכבת השריר בשלב הראשון ומעודדים יצירת קולגן חדש/

 

מיתרונות המכשור

  • תוצאות מיידיות הנראות לעין, עם שיפור מתמשך לאורך זמן.
  • טכנולוגיה חדישה בעלת אפקט מוכח.
  • אפשרויות עבודה מתקדמות הכוללות נגישות לכל אזורי הטיפול.
  • חיסכון כספי – המכשור ללא מחסניות מתכלות.
  • תחרותיות גבוהה מול המוצרים הקיימים בשוק הבינלאומי.

מכשירי אנטי אייג’ינג מבוססי טכנולוגיות משולבות

מכשור מתקדם המתבסס על טכנולוגיה משולבת (גלי רדיו, ואקום, אור ביו דינמי) לטיפולי פנים וגוף.

מכשירי אנטי אייג’ינג מתקדמים המשמשים ככלי יעיל, להגברת האלסטיות של העור ומתיחת העור, כאשר השילוב הטכנולוגי המתקדם מאפשר טיפול משולב ובעל תוצאות מיידיות על אזורי הגוף השונים, לדוגמא:

  • המסת תאי שומן בטכנולוגיית מולטי RF.
  • ניקוז מהיר של תאי השומן המפורקים, עירור לימפתי, הגברת זרימת הדם והאלסטיות של העור בעזרת הואקום.
  • הרגעת העור וטיפול בבעיות מסוימות (ע”י אור כחול), או המרצת העור והגברת ספיגת חומרים (ע”י אור אדום), באמצעות אור ביו דינמי.

הדור הבא של טיפולי גלי הרדיו כבר כאן – מכשיר מולטי פולאר RF התואם לתקן הישראלי (בעל אישורי תקינה מלאים ממכון התקנים הישראלי).

הרשמה למועדון לקוחות

במבחר המוצרים, המתחדש תמידית, ניתן למצוא את המגוון הגדול ביותר בארץ של ציוד וריהוט לכל סוגי הטיפולים: ציוד קוסמטיקה וספא, מכשירים להסרת שיער, ציוד ציפורניים (מניקור / פדיקור) ועוד.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    דילוג לתוכן