אנטי אייג’ינג או בעברית עיכוב תהליכי הזדקנות הוא תחום ברפואה המודרנית החוקר את התחום של עיכוב תהליכי הזדקנות מערכות החיים של האורגניזם בכלל ושל האדם בפרט.

מהו אנטי אייג’ינג ?

הזדקנות מואצת פוגעת באיכות החיים , בכושר הגופני וגורמת לירידה בתוחלת החיים. המונח הוא מונח חדש יחסית שנגזר כתוצאה מההתפתחות העניפה ומהחידושים הרבים בחקר מדעי הרפואה והביולוגיה. בשנים האחרונות חלה התפתחות עצומה בחקר האנושות שהתבטאה בגילויים שונים כשהמשמעותי שבהם הוא פיצוח הגנום האנושי.

חשוב לציין של ניתן לעצור או למנוע את תהליכי ההזדקנות של אורגניזמים, של בני אדם ושל בעלי חיים אך ניתן לעכב את תהליכי ההזדקנות על ידי שמירה על תזונה נכונה ומאוזנת, פעילות גופנית ושמירה על בריאות נפשית.

איך מאטים את קצב ההזדקנות בעור?

ההאטה של תהליכי הזדקנות מחולקת לשניים. ראשית, דרכי מניעה- הימנעות מחשיפה לשמש ולחומרים מסוכנים, כושר גופני ותזונה מאוזנת, שימוש במוצרי קוסמטיקה איכותיים המכילים חומרים נוגדי חמצון, או טיפולי פנים וגוף באמצעות מכשור אנטי אייג’ינג אשר מסייע בבריאות העור ושיפור המטבוליזם.

החלק השני הוא חלק אקטיבי , כלומר עלינו לעזור לעור במלחמה נגד ההזדקנות . טיפולי בחומצות שתפקידן להמיס את הדבק הבין תאי ולהסיר תאי עור מתים, על ידי תהליך זה שנקרא פילינג, אנו מסייעים לעור בחידוש התאים ומעודדים יצירת תאי עור חדשים. אנו מגרים את התאים הפיברובלסטיים ובכך עוזרים לעור לקבל מיצוק. מלבד השימוש

מכשור אנטי אייג’ינג מסייע להתמודדות עם הזדקנות העור

מכשיר אנטי אייג'ינג V-MAX          מכשיר אנטי אייג'ינג VRETTY          מכשיר אנטי אייג'ינג רפאל

> לצפייה ביתרונות הטכנולוגיה והמכשור, כנסו לקישור הבא.

מכשירי אנטי אייג’ינג עוזרים להאטת תהליכי הזדקנות של העור באמצעים שונים. שימוש בחומרים שונים , משלבים בטיפול אף מכשור מתקדם ביותר כמו אולטרה סאונד.

הדרך הנכונה להשגת תוצאות מרשימות היא על ידי שימוש שוטף בתכשירים ביתיים שמסייעים בהתקדמות התהליך. חומצות נוגדות חמצון מזינות את העור ומעכבות את היווצרות היובש והכתמים בעור.

אנו בחברת אלקטרו קנול משווקים מכשירי אנטי אייגינג מתקדמים ביותר המשמשים לטיפול עיקרי המלווה בטיפול בעזרת חומרים ותכשירים שונים.

1. מכשיר הסטריליזטור הוא מכשיר חיטוי אוטומטי תוצרת איטליה שתוכנת בהתאם לתקנים אירופאיים מחמירים, המכשיר אוטומטי לחלוטין ויעיל מאוד ונותן תוצאות משביעות רצון.

2. הכירו את אמבט הפרפין האמריקאי הכולל אחריות לשלוש שנים , האמבט נמכר יחד עם חומר מילוי ניטרלי המסונן שלוש פעמים בתהליך קפדני ונמצא כהיפו אלרגני. האמבט עומד בכל תקני הבטיחות המחמירים ביותר.

3. פרפין אמריקאי הוא חומר מרגיע בניחוח אפרסק, החומר מומלץ בעיקר לטיפולי ידיים כאמצעי להרגעת העור לאחר טיפול מעמיק יותר. החומר הוא היפואלרגני.

4. מחמם פרפין עם וסת חימום – מכשיר זה הוא בעל וסת חימום לקביעת טמפרטורת עבודה אופטימלית. המכשיר מחמם במהירות פרפין לכל סוגי הטיפולים ידיים, רגליים, מפרקים ,פנים וגוף. בעל תרמוסטטים לבטיחות העבודה ולמניעת כוויות ולחיסכון בחשמל. כולל 2.7 ק”ג פרפין אמריקאי מסונן 3 פעמים והיפו-אלרגני בניחוח אפרסק המתאים לקוסמטיקה.

מכשירי האנטי אייג’נינג שלנו יעילים במיוחד שמקרים בהם העור כבר איבד מהאלסטיות שלו והוא זקוק למתיחה ולמיצוק מחדש. כלומר, לשם מניעת הזדקנות העור מספיק להשתמש במוצרים קוסמטיים פרא רפואיים שיגרמו לעידוד יצירת קלוגן בגוף.

הקלוגן כאשר הוא מוחדר לכל הפחות לשכבת הביניים מבין שלושת שכבות העור, הוא יוצר פעילות אפקטיבית ומחדיר את הקלוגן שאחראי על חידוש תאים בעור, מאט הזדקנות של העור ונותן לו מיצוק ומתיחה.

כל זאת במקרה שעדיין יש מה לעשות . לעומת זאת ישנם מקרים בהם העור כבר איבד מזוהרו, הוא מלא קמטים וקשה לנו להביט על עצמנו להשתמש בתכשירים חודרניים יותר כמו חומצות למיניהן .

ניתן גם לעשות טיפול במכשיר לייזר שמטרתו להעביר שומנים ממקום אחד לשני בגוף וכך לאזן את רמת השומן בעור. טיפולים אלו הינם טיפולים מורכבים וחובה להיוועץ ברופא לפני התחלת הטיפול.

אנו באלקטרו קנול מציעים לכם מגוון רחב של מכשור מקצועי ומתקדם לטיפולי אנטי אייגינג. אצלנו תמצאו רק מכשירים בעלי אישורי תקינה אירופאיים וישראליים. המכשירים שלנו איכותיים ונותנים תוצאות טובות ויעילות לאורך זמן. ייתכן שתוכלו למצוא מכשירים דומים בעלות פחותה, אך בוודאי לא תרצו לבזבז את זמנכם בתיקונים ובהחלפות של חלקים.

לאורך הזמן תיווכחו עד כמה המחיר היה מוצדק והקנה לכם רוגע, איכות במראה. אך אל דאגה! גם למקרים אלו יש לרפואה הקוסמטית מה להציע! ניתן ומקצועיות.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    דילוג לתוכן