מכשיר אולטראסאונד או אולטראסוניק הינו בעצם מגוון מכשירים שנועדו לטיפולי פנים וגוף, טיפולי אנטי אייג’ינג, טיפול בצלולייט, ועוד. המכשיר פועל באמצעות גלי אולטראסאונד ומאפשר החדרה של חומרים מזינים לגוף, הגברה של זרימת הדם וחידוש ומיצוק העור בגופנו. 

אז מה זה בעצם אנטי אייג’ינג?

המושג אייג’ינג מתייחס לתהליך ההזדקנות של הפנים הכולל בתוכו שלושה מרכיבים מרכזיים: התרוקנות, צניחה והידרדרות באיכות העור. המושג אנטי אייג’ינג, בא לתאר פעילות אקטיבית שמטרתה לדחות הופעה של סימני הגיל או לעכב ולגרום להם להופיע בצורה עדינה.

קיימות כיום טכנולוגיות חדשות ומתקדמות ושאינן כירורגיות שמטרתן ליישר קמטים, למצק ולחטב את העור ולהביא להזדקנות תאי הגוף בצורה עדינה, כדוגמא:

דוגמאות למכשור אנטי אייג’ינג מבית אלקטרו קנול

מכשיר RF רפאל  מולטי אולטראסאונד סקרבר  מערכת משולבת  מכשיר פייס ליפטינג      מכשיר פילינג קריסטל

טיפול אנטי אייג’ינג כולל שימוש במוצרים פעילים וזאת כמובן בהתאמה לסוג העור של המטופל, על כן חשוב מאוד שהטיפול יתבצע ע”י קוסמטיקאית מוסמכת אשר תביא את התוצאות הרצויות ללא פגיעה בעור.

מכשירי אולטראסוניק לטיפולי אנטי אייג’ינג

כאשר מתכוונים למכשירי אולטראסאונד המשמשים לקוסמטיקאיות, הכוונה היא למגוון של מכשירים מתקדמים בעלי תכונות מגוונות, הנקראים או מכשירי אולטראסאונד או אולטראסוניק. מכשירים אלה עובדים בתדירות מדהימה של למעלה ממיליון תנודות לשנייה.

מכשור אולטראסוניק משמש להחדרה אפקטיבית של כל חומרי ההזנה לשכבות העור העמוקות וכן עירור ומיצוק של שכבת הדרמיס, כמו כן,  כמכשיר עוצמתי שנועד לטיפולים קוסמטיים הוא משמש לריפוי העור, החדרת חומרים מכל הסוגים, ניקוי ושיפור מטבוליזם תאי, טיפולי פוטותרפיה ועוד.

המכשירים כוללים מראש אחד ועד מספר ראשים, בהתאם ליכולות הטיפול של המכשיר, כאשר הראשים מאפשרים עבודה רציפה או מתקפית.

ידיות לטיפולי אור כחול משמשות לעור שמן במיוחד ומצבים דלקתיים, מומלץ גם לאקנה ולהרגעת העור.
ידיות לטיפולי אור אדום משמשות בעיקר לשיפור זרימת הדם באזור המטופל ולשיפור מרקם העור.

מכשור נוסף מבית אלקטרוקנול לטיפולי אנטי אייג’ינג

מכשירי פילינג

מכשירי פילינג קריסטל, הינם מכשירים מקצועיים מאוד, אשר מאפשרים ניקוי עמוק מקצועי של העור. ניתן לשלוט על עוצמת הטיפול. הם מומלצים לטיפול בקמטים קלים ועמוקים, פיגמנטציה של העור, כתמי זיקנה, נמשים, צלקות ואקנה.

מכשירי פילינג יהלום, מכשור לניקוי עמוק וחידוש של העור, טכנולוגיה חדשנית זו אינה מצריכה שימוש בכימיקלים. אלקטרודת המכשיר מסירה את שכבת העור העליונה, כשהיא מלטשת אותו באמצעות שבבי יהלום טבעי ושואבת את תאי העור המתים באופן מבוקר.

מכשירי פייס ליפטינג

מכשור פייס ליפטינג, פשוטו כמשמעותו הוא מכשור שנועד להרמת ומיצוק עור הפנים. מדובר בדרך כלל במוצרים מתקדמים טכנולוגית, בעלי תוכנות ממוחשבות ויכולות מתקדמות. מכשירים אלה יעילים לטיפול כנגד קמטים, חיזוק וכיווץ השרירים החלקים בדרמיס, העשרה מהירה בחמצן של התאים והרקמות וגרימת שיפור משמעותי במראה הפנים.

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה שלך ריקהחזרה לחנות
    דילוג לתוכן